dinsdag 1 juli 2014

KLM & Twitter

Nou zijn de Mexicanen weer verontwaardigd over een Twitterbericht van de KLM. Wat een zeurpieten. Maar ik ben een grotere zeurpiet: waarom zou KLM in hemelsnaam Twitterberichten moeten verzenden en misschien ook nog op Facebook zitten?

Als ik een vlucht boek, wil ik alleen maar weten of de juiste vertrektijd wordt aangehouden. Als ik die wil weten zoek ik die op in hun website. Of ik bel ze. Ik hoop dat ze voor vertragingen etc. een goede pagina bijhouden. Ik heb helemaal geen behoefte aan drie media om dat soort dingen te vinden, want hoe meer media, hoe meer fouten er in de berichtgeving kunnen ontstaan.

Het idee dat ik KLM op Twitter zou volgen is trouwens al van de pot gerukt. Wat moet ik met een smartfoon om dat soort meuk te volgen? Als ik zo een ding heb kan ik ook gewoon hun website vinden. Ik heb het sterke gevoel dat bedrijven zijn doorgeschoten in hun behoefte om de burger op alle mogelijke manieren van informatie te voorzien. Omdat de burger dat zo enorm graag zou willen.  Zinloze en kostbare tijd- en geldverspilling. Kappen er mee. Dan loop je ook geen risico om humorloze lieden voor het hoofd te stoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten