zaterdag 15 juni 2013

Blik op de weg weg.

Ik heb begrepen dat dit programma niet meer vertoond gaat worden omdat de politie er niet meer aan wil meewerken.

Aan de ene kant vind ik het jammer, want als ik dat programma af en toe zag vond ik sommige gefilmde capriolen inclusief de bijbehorende smoezen best interessant en opvrolijkend.
Toch ben ik het er mee eens dat het programma stopt, en wel om een heel andere reden: ik kreeg de indruk dat de opnamen voornamelijk in de achterhoek en Twenthe werden gemaakt, waardoor ik de indruk kreeg dat vooral in die delen van Nederland de ergste verkeersvandalen voorkomen.

Dat kan niet waar zijn! Ik heb enkele jaren in Twenthe gewoond, maar ook in de randstad, en mij is nooit opgevallen dat er in de randstad zo keurig wordt gereden... Misschien is het voor de politie veel lastiger om in de randstad een overtreder te pakken te krijgen en aan de kant te zetten. Het is daar immers nogal druk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten